برگزاری دومین رویداد تقدیر از بنگاه‌ها و فعالین اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی اصفهان

برگزاری دومین رویداد تقدیر از بنگاه‌ها و فعالین اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی اصفهان

برگزاری دومین رویداد تقدیر از بنگاه‌ها و فعالین اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی اصفهان

دومین رویداد تقدیر از بنگاه‌ها و فعالین اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار و از برگزیدگان این رویداد تقدیر به عمل آمد.
1402/6/4
0 نظر

به همت کمیسیون تخصصی مسئولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی استان اصفهان دومین رویداد تقدیر از شرکت ها و فعالان اقتصادی عضو اتاق در حوزه مسئولیت های اجتماعی و نیز توسعه فرهنگ مشارکت در رخدادهای جامعه شهری و استانی و با حضور مقامات و مدیران استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه ریـف، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در مراسم اختتامیه این رویداد با بیان اینکه نزد خداوند، خدمت به خلق و دست‌گیری از مردم بسیار حائز اهمیت می‌باشد اظهار داشت: وظیفه داریم از افرادی که با کار خیر به جامعه خدمت می‌کنند تقدیر به عمل آوریم و کار آنها را تبلیغ و ترویج کنیم.

ناصر چاوشی سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان و دبیر اجرائی این رویداد نیز ترویج ایفای مسئولیت ‌اجتماعی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را یکی از رویکردهای مهم اتاق نسل سوم از جمله اتاق بازرگانی اصفهان در دوره نهم دانست و بیان کرد: در این دوره اقدامات ارزنده‌ای در این خصوص از سوی اتاق اصفهان انجام گرفت که نسبت به سایر اتاق‌های بازرگانی کشور متمایز و ممتاز بود.

مشاور کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان برگزاری رویداد تقدیر از بنگاه‌ها و فعالین اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی از سال گذشته را گامی در جهت توسعه این اقدامات و تقدیر از پیشگامان این عرصه دانست و ادامه داد: فراخوان دومین دوره این رویداد مهرماه سال جاری و در چهار عرصه اخلاقی، انسان‌دوستانه و محیط زیستی، اقتصادی و قانونی منتشر و 52 مصداق برای ارائه گزارش‌ها تعریف شد. پس از طی فرآیند داوری نیز پنج اثر در بخش سازمان‌‌ها و شرکت‌ها، سه اثر در بخش تشکل‌ها و انجمن‌ها و 2 اثر نیز در بخش فردی به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

گروه صنعتی و شیمیایی ریف و آقای مجید تباشیری رییس هیات مدیره این گروه در بخش شرکت های منتخب و به واسطه فعالیت گسترده در زمینه توسعه ورزش بویژه ورزش دختران ،راه اندازی چند خیریه و نیز فعالیت گسترده مجموعه فرهنگی سرای عطار ،اقدامات موثر در جهت آزادی زندانیان و نیز توزیع بیش از ده هزار بسته آموزشی بین خانواده های نیازمند در این رویداد حائز دریافت تندیس و لوح تقدیر گردید.

امید است با همت همه فعالان اقتصادی و عموم مردم شاهد روزی باشیم که جامعه ای برخوردار و پیشرو در تمامی زمینه ها را سرآمد کشور نماییم.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر